you're so invisible to the one you want and you'd give anything to win their love

kidnappar iväg mormor & morfar för att fira deras 50-åriga bröllopsdag!
 alltså maten?? så gott! när mina vänner ba "va ska du åka båt" så sa jag "ah det lovas alkohol och skaldjur"
 kolla vilket praty-crew!! also - har svart hår nu efter infallet i torsdags heh.
 dagen efter var det brunch (jag dör ju va gott) och sen hängde vi på soldäck!
 blev väldigt medveten om att vi faktiskt åker båt sen, så blev drinkar & fireball, heh. 
 
Här har vi starten på min semster! Vin-häng med Ronja & Sara, fölmys & fika samt en natt på färjan. Var verkligen så roligt (även om jag är livrädd för att åka båt) och vi hade det så mysigt! Sen kom vi också hem rätt sent med tanke på att jag skulle hem och packa (för det har jag ju självklart inte gjort alls) då vi drar till arlanda typ fem imorgon. Klockan är just nu strax innan tolv och tro mig jag undrar också varför jag inte sover. Är verkligen sämst på att packa, kan liksom inte göra allt direkt utan måste plocka ner / fram tre grejer och sen gör jag nå annat? Jaja är typ klar nu så ska slänga ner det sista och sen sova. Blir väl fan knappt fyra timmar, men har väl inte sovit mycket de senaste två veckorna så vi rullar på. Har jag tur kan jag ju somna på planet iallafall. Sen är det ju non stop semester-feeling i två veckor, fy fan vad härligt!! När ni läser detta sitter vi ju på planet. Ni kan ju såklart hänga med på @JossanAmigo på instagram! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Men hur underbart! :D

2018-06-03 @ 15:39:02
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: My

Såååå kul!!!! Ha det svinbra i Spanien nu!!! :D

2018-06-04 @ 11:24:50
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0