and this sadness in our hearts is kinda killing me

 
Ahhh vad jag är trött på att vara sjuk. Jag har inte tid, jag ska ha melfest på lördag. Jag vill inte slösa en dag till på att vara sjuk. Drog hem en halvtimme tidigare igår för att jag mådde riktigt piss på eftermiddagen. Tror att det var för att jag jobbar med en ny kille och ja *hm* han kan ju inte riktigt så mycket och det är massor att göra på tisdagar. Så fick liksom "springa runt" och göra allt och kroppen was not having it. Men åkte hem, käkade tacos och tog ett jättevarmt bad. Sovit typ 11 timmar och nu har jag avslutat en fet grön smoothie, en kopp ingefära-te och två mackor. Redo för dagen!! Eller inte, men tänker dra till jobbet iallafall. Knaprar echinagard och shottar ingefära som fan här hemma så ska vi nog komma igång haha! Men typ så är livet just nu. Dvs snorar ihjäl mig och håller på att somna hela tiden hah. För att avsluta detta inlägg positivt: JESSICA JONES. SÄSONG 2. DROPPING TOMORROW. Alltså är så taggad, har fan väntat typ två år på det här?? Så om mitt jobb undrar vart jag tagit vägen resten av veckan sååå *host host* "I'm sick.".

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Vilka färgglada bilder :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-03-07 @ 12:03:14
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: My

Men uuuusch krya på dig!!! Smoothien hade ju härligaste färgen :D

Svar: Men eller hur?? Älskar gröna smoothies för att det ser så gott ut haha
Josäfin

2018-03-08 @ 10:24:08
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0