glad you came

skapad i juni 2012
skapad i november 2014
 
Videon högst upp i inlägget gjorde jag för två år sedan och är mitt mest visade klipp på youtube. Idag tänkte jag göra en ny version av den videon med samma låt fast en annan cover och nya (plus gamla) klipp!  Var så otroligt länge sedan jag gjorde en ordentlig Amigo video. Vad tycker ni om dem och vilken gillar ni bäst? Slog jag "2012 redigerings Josäfin" haha?? Och gillar ni mina videos får ni jätte gärna prenumenera på min kanal HÄÄR! Så blir jag jätte super glad, puss! 
 // Redigering: vegas pro 7 // Musik: we came as romans - glad you came //

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om du gjorde! (Måste ju erkänna att covern utav WCAR är så in i bombens bra den också)

Hade jag haft nog med videoklipp hade jag betalat dig för att göra en video åt mig (Y)

Svar: Åh tack :D ÄLSKAR den här covern!
Josäfin Andersson

2014-11-14 @ 19:45:49
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se
Postat av: Amanda & Lilleman

Alltså ni är sån inspiration för mig :D

Svar: åhh taack :'DD
Josäfin Andersson

2014-12-26 @ 22:43:00
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0