i don't give a fuck, i'm not giving up, i still want it all.

 
Hur mysiga bilder har jag inte att bjuda på idag då?! Mamma och jag åkte upp för att fota klockan nio i morse för att få extra fint ljus på bilderna. De blev så mysiga!! Och Amigo var på så bra humör och så gosig. Kunde faktiskt inte hålla mig ifrån att galoppera en gång upp och ner på rakt spår... Men Amigo blev ju så glad!! Enligt honom går ju kul-ordningen galopp, stå stilla, trav och skritt så haha! Han kan på riktigt börja galoppera ibland istället för att skritta fortare. Så han var superglad! Typ "va får jag verkligen?!" och var jätteförsiktig! Hade nya shabraket också, hur snygg var inte denna outfit?! Pricken över i-et skulle ju vara typ en grå tjocktröja med min turkosa piké under. Hur som så har vi massor av fina bilder att bjuda på! För övrigt så ska jag vlogga, fixa klart 2015 filmen och iväg och nyårs-shoppa med några kompisar. Fixa skumpa, mat och dekorationer!! Så taggad ändå!

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Fina bilder :)

Svar: TAACK:D
Josäfin

2015-12-30 @ 14:13:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sarah

EXAKT samma "kul-ordning" med gångarterna hade min ponny😁

Svar: Haha härligt! Då vet du hur jobbigt det är att skritta på en sådan häst ibland haha!
Josäfin

2015-12-30 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0