because when i look in her eyes i just see the sky

Red runt lite på banan idag utan sadel eller träns, åh som jag saknat detta! Banan var väl inte i topp (smält bort då äckliga snöööö!!) men det gick att trava runt lite iallafall. Längtar så tills det börjar bli vår och vi kan börja träna mer, Amigo var så nöjd idag och frustade hela passet igenom. Ska komma igång på riktigt med att rida barbacka igen, har tappat så mycket sedan jag kom av mig. Kommer typ ha träningsvärk imorgon, saknar tiden när jag red iväg på långritt utan sadel typ?! Vill ju verkligen rida ut barbacka men vågar knappt mig ut med sadel. Aja, det får ta sin tid. Men någon dag ska vi vara där igen, möjligen på sommaren när han inte är lika explosiv. Men nu är det dags att dra sig ner till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0