i came, i saw; now i need to conquer.

 
Flera bilder från gårdagens ridtur på en äng uppe i skogen bakom stallet. Så tråkigt att det helt okej vädret plötsligt blev jättemörkt?? Kan tänka mig att vi kan få superfina bilder här när solen är framme sedan! Gick bra att rida även fast det var lite halt från regnet, sen har ju jag typ ptsd och förstör såfort Amigo blir pigg. Men påvägen hem var Amigo hur snäll som helst och gick lugnt och svarade bra på halvhalter - så lättad. Normalt är ju vägen hem den värsta vägen eftersom att han brukar bli så stressad och bli arg när jag vill att han ska ta det lugnt. Så får väl ge oss ut på en tur snart, men på onsdag ska vi ut på banan igen! Longerade i lördags eftersom att det blåste så mycket och kändes ändå lite skönt att Amigo var lika töntig då som när jag red. Var ju nästan säker på att han mest var jobbig för att jag spände mig men han var lika rädd nu när jag stod på marken. Var glad att jag inte red iallafall, massor av hoppande och stressande i vårt försök till volt haha. Hoppas att det släpper snart så vi kan kassera repgrimman och börja träna igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0