let's have a good time and never look back

 
Idag gav vi oss på banan igen sådär på morgonen. Det gick bra och Amigo var väldigt snäll! Efter ett tag började han kolla i hörnet igen ?? Vet inte varför helt plötsligt haha men det var inge hopp eller stress utan han var bara ofokuserad. Liksom kolla inte ut i ingenstans kolla vart du går. Annars så verkar han ha landat ordentligt och vi får se om jag vågar ta halsringen nästa gång, även fast jag "vet" att han kommer vara lugnare, gladare och snällare då så är jag ändå lite feg. Fan när blev jag värsta tönten haha?? Red ju fan runt utan varken sadel eller träns på ängen bakom ett gammalt stall när vi inte ens kunde styra typ haha! Nej men vi får se, kan ju alltid ta med repgrimman ut men fan vad man märker att han tröttnat på den. Sååå jobbig att rida. Får ta med crossundern till stallet igen om halsringen inte skulle funka men det lär det göra. Är ju den han gillar bäst. Aja, nu blir det jobb igen innan jag är ledig imorgon - såå skönt!! Blir ju då däremot 10 timmar jobb på lördag istället men äsch, ska iväg på partaj på kvällen då så har iallafall något att se fram emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0