when you don't want me to move but you tell me to go

 
Nu vill min dator äntligen koppla till internet igen! Höll på att bli galen igår och ba gav upp, poppade popcorn och såg How To Get Away With Murder istället. Igår vaknade jag upp och mådde oförskämt bra efter vår lilla halloVIINkväll haha. Sedan bjöd dagen på tre lägenhetsvisningar, fotografering med mamma och småplock framför Suits. Vaknade sedan imorse av att jag inte kunde andas (jäkla förkylning) och var uppe rätt tidigt. Har chillat och sedan ridit ut en sväng på Amigo! Det gick jättebra och vi travade och galopperade lite också vilket var jättekul enligt Amigo haha. Sedan fick vi en påminnelse om hur klantig Amigo är när vi ska gå över ett dike och han inte kan välja om han ska hoppa eller gå - så vi ramlar! Han landar på framknäna, jag landar på halsen och sen nockar han mig när han reser sig upp. Men tror vi båda ska överleva, haha. Mötte sedan en gubbe som plockade granris och var svinläskig men vi överlevde det också haha. Även fast jag också var livrädd eftersom att jag trodde att det var vildsvin först. Eh, jaa. Men nu blir det jobb och sen ska jag redigera bilder ikväll. Har ju massor att visa nu, både mer malta bilder och bilder på Amigo och mig från igår. Men imorgon kommer det bilder haha, lovar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0