I’m not one of those crazy girls.

 
Gårdagen bjöd på jobb (som jag kom en halvtimma försent till pga en olycka. rullade in någon minut efter öppning, tur att man har nice kollegor som kunde hjälpa mig öppna kassan åt mig!), sushi och bio. Samt en cider med Ronja & Carro efter bion. Jag, Anna och Thea - med sitt EKG haha - var och såg The Mummy och jag var säker på att den skulle vara rätt kass och spåra. Blev dock positivt överraskad! Den spårade väl "lagom" haha, nej men sådär så man kunde förvänta sig i en monster film och jag gillade faktiskt slutet. Är ändå lite taggad på deras "dark universe" där de ska försöka skapa ett universum med monster-filmer. Är dock lite osäker på om det är så smart att redan ha typ 10 filmer planerade. Tänk om de tre första floppar hela universumet och det blir jättekasst?? Målet är väl Marvels och X-mens universum och tja deras mardröm är ju att ha DCs universum haha. Nej men vad tror ni och har ni sett filmen? Vad tyckte ni - let me know! 

Kommentarer
Postat av: Tuva Björnwall

Mysigt!!

2017-06-14 @ 12:23:44
URL: http://nouw.com/tuvabjornwall
Postat av: Amanda

Kul när det är över ens förväntan :)

2017-06-14 @ 22:34:04
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0