"what did I do to piss off the guy with the Winter Soldier arm?" - deadpool

 
Varför säger jag alltid att jag ska ta det lugnt och återhämta mig varje gång jag har en ledig helg?? BEHÖVER ÅTERHÄMTNING FRÅN LEDIGHETEN? Men jag ska inte vara den som klagar, har haft en så jäkla rolig helg! Men lördagen började ju med valpfotografering och sushi. Låg sedan i solen en timma på balkongen och passade på att få lite sol på min kropp, har ju jobbat hela dagarna nu när det varit dunder-väder. Hoppade sedan in i duschen för att vara lite fräsch inför bion på kvällen. På tal om bion, alltså vip var faktiskt så värt! Så mycket ben-space, så sköna stolar och vi drack drinkar (och tog en shot?) innan och under bion. Var ju lite givet med en mojito när vi ändå såg Deadpool två - som för övrigt var så sjukt jävla rolig. Alltså en ville ju aldrig att den skulle ta slut och skämten var så sjukt bra balanserade att det ändå inte blev för mycket. Fattar inte heller hur de kommer på allt?? Alltså vissa scener var så sjuka att vi ba ?? WHO DID THIS!? Guldfilm verkligen, så värd att se på bio. Älskar alla karaktärer så mycket, legender. Så vi skrattade röven av oss och sedan ringde Fredrik och ba "NI SKA UT MED OSS, JAG HAR BESTÄMT DET!" så vi var inte svåra att övertala. Mötte upp dem ett tag och snackade skit, tog en cider, Fredrik sprang halvnaken på gatan - det vanligta. Idag mötte jag upp syrran, mormor & morfar för lunch (ovan ser ni en alkoholist, ett barn och en som är megabakis, gissa vem som är vem) och en tur på Mio. Fick av mormor i födelsedags present (i januari haha) att jag skulle få nya tallrikar och ovan ser ni vårat val. Ett gäng skitsnygga mörkgråa talltikar med tre skålar till; bästa mormor ♥. Så jobba till stägning hela fredagen och sedan dra på vin-häng till klocka fem, upp och fota hundar, dra på bio, dra ett gäng hotshots, bli utdragen till klockan tre och sedan upp för att luncha. En galet bra helg helt enkelt, och två veckor kvar tills vi drar till spanien - livet är bra jäkla fint. 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt att ni hade så bra sittplatser på biot och vilken skojig kväll ni hade :-D Kramis

2018-05-20 @ 21:42:43
URL: http://starbys.se
Postat av: Carro

Vilken härlig helg du haft! :)

2018-05-21 @ 06:36:51
URL: http://nouw.com/carroat

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0