Glasdörrar, irriterande dressyr siffror & Vampyrer

Dagen tillbringades på Börje, i regnet, där vi hejade på vårat Dressyr lag. Vi kom fyra på totalen, precis utanför placering. Inte illa! (Fast jag räknade de där jäklans dressyr procenten/siffror/annat onödigtskit fel, tro mig. Det är värre än rena mattelektionen!) Kameran var med, och andvändes flitigt när regnet inte öste ner. Bilderna kommer upp imrgon (nån gång då jag inte pluggar)

Och min syster gjorde nyss min dag, genom att gå rätt in i grannarnas glasdörr till uterummet! Det blev ett jäklans näsavtryck på den det ;) Nu ska jag gå från min recension på min vampyr bok till att kolla på Vampire Diaries.
Vampy freak, jo tack jag vet :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0