hemma i tryggheten

Sitter nu hemma i mitt varma hus, jag har överlet dagens kaos.
Gillar att om man läser mina blogg inlägg så står det först att jag tror vi kommer bli fast här.
Sen att min buss är inställd. Sen att alla bussar är inställda. Sen att skolan är inställd. Stabilt.
 
Innan alla bussar var inställda var bara min & Theas buss inställd. Vi var övertygade att vi skulle
få stanna kvar och krisövernatta själva, Rasmus & Fredrik gick runt och sjöng "dom kommer inte
heeeeeeeem ikvääääll" fint för oss och slutade varje mening med 'när jag kommer hem'.
 
Meeen sen så vart ju alla bussar inställda. Så då skulle vi alla behöva krisövernatta.
Så vi gjorde upp en strategi om hur vi skulle överleva, inkluderat vilket våningsplan vi skulle inta,
vem vi skulle äta först, hur vi skulle skydda oss mot de andra klasserna och vems ben vi skulle
använda som vapen om vi blev attackerade. smes är så gott som förberedda för en zombie apocalypse.
 
Jag är glada att ni följt mig under denna dag av kris, om inte Theas mamma kört hem mig hade
jag väl fått krisövernatta. I slutet av dagen satt hela JB i halltrappen och käkade krismat aka äpplen.
 
Följer ni mig på twitter så har ni fått live uppdatering från dagens kaos på JB. Bjuder på några utdrag:
 
 
Hoppas vädret är lika imorrn, för då ställs skolan in. Har velat ha en snödag
sen jag började skolan, nu kanske min dröm går i uppfyllelse! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0