just another day in J anderssons liv

Jag är hemma. Och det är fortfarande ljust ute.
Wow. Detta eftersom att Fredrik drog med mig att skolka från sista halvan av lektionen
eftersom att vi inte hade någon lärare. Nu kanske det låter som om han har dåligt inflytande
på mig, men eftersom att jag är klar med uppgiften och inte han... så är det möjligen tvärtom. haha.
 
Mötte upp Martin & Thea på bussen också. Som alltid (varför!?) frågar jag om de ska hem till Thea 
(för de sitter ju inte alls på Theas buss haha) och Martin svarar "Nej vi ska hem till mig. Vi tänkte bara
ta en åktur med den här bussen först". Dessutom hade han en hel påse med wasabinötter med sig. 
Martin: "Vill du ha en?"
Jag: "Är inte de där typ, jätte starka?"
Martin: "Haha jo."
Jag: "Nejdå, det är bra."
Martin: "... Mes." 
Och då är man ju tvungen att ta. Haha. Och däär har ni senaste timmarna i mitt liv denna dag.
 
Träffade två NÖTTER på bussen. hahahahahaha (detta är roligt eftersom det är nötter i påsen)
Martin: "Alltså! Thea har perfekta hamster-kinder!" #Truelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0