mini-jul hos kusinerna,

kvällen har spenderats hemma hos mina kusiner för att ha en liten mini-jul.
 
Varje gång någon skulle öppna ett paket messade resten allt man inte skulle vilja
ha i present högt och tydligt. Det kunde låta ungefär "SOCKOR! SOCKOR! SOCKOR!"
eller "KALSONGER! KALSONGER! KALSONGER!" varje gång någon började öppna.
Fick bland annat en döskalle-ring som minsta kusinen Adrian stolt pekade ut att han
varit med och valt ut, hur gullig som helst! 
 
Det enda sura var ju såklart att se alla andra trycka i sig massa god mat och själv inte ha någon
lust att äta någonting. Slutade med att jag fick i mig en och en halv smoothie som mamma köpte
från coop bredvid. Hoppas verkligen jag känner mig piggare tills på måndag, hatar att känna mig som
ett handikapp som får ont i magen och blir trött så fort man rör sig. Särskilt vid jul, dålig timing liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0