hamnade mitt i ett gisslan-drama

Har varit och dansat sanslöst mycket på Amandas 18 års fest med underbara människor! Kvällen slutade dock
med att något random fuckface sparkade sönder en knapp på bussen så att bussen stannade. Sedan följde massa
tjaffs och polisen skulle dit och skit medan bussen stog still och alla andra blev arga för att de skulle missa sina
bussar. Slutade med att hälften av oss kom av bussen innan de blev mer tjaffs och vi stod utanför med några pers
kvar inne i bussen. Alex undrade om han kunde anmäla det under "gisslan drama". Jag var mest arg för att vi inte
han äta nuggets på mc donalds. Men alla kom av (minus de som haft sönder den) och vi han med allt hem! 
 
Slutet gott allting gott. Nu, till min underbara varma älskade säng! ska aldrig lämna den igen
 
Antonio, Fredrik, Thea, Sara, Loviisa & Jag i frontcamens fina kvalité.
 
Jag, Elise, Sara, Loviisa. Söta som få.
 
Loviisa & Caspian on the dancefloor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0