idag börjar awkward säsong 3 = bra dag

3 prints från film från stallet. försökte gif:a men allt hängde sig :(
 
Såhääär glad blev hästen när han såg mig idag! ... okej nej han kom springande när jag skulle åka. Hur som, idag har
jag varit segare än segast. På fotolektionen lämnade några för elevrådsmöte och satt sen och snapchatade bilder på  
tårta de åt till oss. När vi klagade högljutt sa vår lärare: "Jag går och köper gott fika bröd så att vi kan snapchata tillbaka!!"
Så vi åt kakor (men bara om vi snapchatade bilder på dem först). Imorgon är en bra dag. Vi har kortfilms festival där vi tävlar
med våra kortfilmer först och sen drar vi till Dragon Palace och käkar kina mat. Längtar redan. Nu: dubbel avsnitt av awkward s.3!

Kommentarer
Postat av: Andréa :)

aabb.blogg.sr är det nu som gäller :D

Svar: i knooow ;)) :D
Josäfin Andersson

2013-04-18 @ 07:47:06
URL: http://aabb.blogg.se
Postat av: amanda

Åhhh! jag måste se på Awkward när jag kommer hem!!!

Svar: GAAAAH
Josäfin Andersson

2013-04-18 @ 08:46:36
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0