last day of freedom.

i brist på annat får ni en till bild från i Lördags på Loviisa, Alexander, Caspian, Ludvig & Thea :>
 
Har jag gjort något produktivt idag? Nej. Har jag varit i stallet idag? Nej. Har jag varit ute och träffat människor? Nej.
Jag har istället legat i min säng i flertal timmar och kollat på tv-serier. Är ikapp med shameless nu (ja jag kollade tre
säsonger på en vecka) och gråter för att sista avsnittet för säsong tre är imorgon. Vad ska jag nu göra med mitt liv?
Skulle även döda för en godispåse med mjuka döskallar och lakrits/frukt gitarrer. Är så förbannat sugen på godis.

Kommentarer
Postat av: elise

fredags* ;)

2013-04-08 @ 19:16:49
URL: http://ellizoor.netai.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0