VAD VI ALLA VÄNTAT PÅ: GHS

Kände att jag såklart ska ner till göteborg horseshow, så om någon därute känner för att träffa mig så lär jag vara 
därhela torsdagen! Kommer vara ner i göteborg torsdag-fredag och kommer spendera torsdagen på mässan!
 
Min plan är att köpa ett brunt hackamore, träffa andra bloggare och dreggla över glittriga saker! Har förhoppningsvis
en med mig om hon inte har för mycket skolarbete. Annars kommer jag dit ensam så feel free to adoptera mig haha!
 
Vilka av er kan man träffa på där på torsdagen då? 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kom på onsdagen eller lööördagen med :D

2013-04-17 @ 09:18:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: amanda

Inget GHS för mig :( haha du får stanna i skara på vägen hem ;)

Svar: åh :( - haha får väl ta och göra det vaa ;))
Josäfin Andersson

2013-04-17 @ 10:06:51
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Filippa

Jag ska dit torsdagen och bara vara på mässan, så får väl kolla efter dig bland alla rosa saker :D

Svar: Wiii :DD
Josäfin Andersson

2013-04-17 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0