vem behöver bli väckt av en prins när det finns mc donalds?

 
Vaknade runt tolv men lämnade inte sängen förrens jag blev lockad med frukost på mc donalds efter klockan två. Bara jag som tycker 
Donken borde ha frukost-menyerna hela dagen på lördagar och söndagar för alla oss sömniga ungdomar som inte är vakna klockan tio??
Hur som, eftersom att det öser ner snöblandat regn blev det ingen ridning idag vilket är synd. Helgerna är ju då jag har bästa tillfällena, så
fuck vädret. Vart fan är våren någonstans? Vad jag gör i övrigt just nu: följer bloggbråk, äter godis och taggar för att äta thaimat med vänner.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, erkänn det är kaoset om Becki du följer??
Isåfall är vi två ;)

Dock så kan inte jag gå in på någon horsespot blogg nu :o Står att sidan kan innehålla virus. Och inte bara på dom som är inblandade utan dressyrmupparna och allting ;o

Svar: hehe jaaoo!Wuut, är alla horsespots bloggare i krig nu?? :o
Josäfin Andersson

2013-04-13 @ 20:00:33
Postat av: amanda

haha jag följer också följer också le bloggbråk, sånt är ju alltid roande ;)

Svar: haha älskart!
Josäfin Andersson

2013-04-13 @ 21:24:57
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Josefine Pehrson

tjockis!!!!! haha

bloggbråk <333 haha

Svar: HAHA
Josäfin Andersson

2013-04-13 @ 23:15:53
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Stephanie Aminoff

Hejsan Svejsan :) Vad fin blogg, designen är bara så fin.

Jag har just nu en frågestund på min blogg där du kan fråga vad som helst, om allt från min bröstförstoring till min pojkvän ^^ Visar även vad jag tycker man ska ha på sig på våren samt vad jag åt till frukost, nyttigt och gott för er som laddar inför beach 2013. Hittade även en årsresumé över mitt liv under 2011, spännande att se förändringarna i mitt utseende :D In och läs LÄS LÄS!

Klicka dig in här --> http://aminoff.blogg.se

Ha en bra dag!

2013-04-14 @ 09:52:43
URL: http://aminoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0