TV-SERIE TIPS [aka serier ni alla måste se]

 
TEEN WOLF [#1]
 - Okej, Teen wolf är ett måste att se (!!). Min absoluta favorit tv-serie. Den handlar om varulvar och shit, den är
rolig och spännande och man gråter mycket efter första säsongen. Min empati går ut till de som slutade kolla i
första säsongen (säsong 2 och de vi sett av säsong 3 är ett mästerverk). Och killarna i serien är ofta utan tröja,
inte att förglömma haha. Hur som, ni måste se den, den är en gåva. Kom bara ihåg att Stiles är min. Haha. Och Isaac. 
Antal säsonger; 1,2,3 - säsong 3 pågår just nu (usa tid ofc.)
u can watch it; LÄÄNK
 
 
 
SUPERNATURAL;
- Gillar du spöken och moster and that shit så måste du se den här serien. Den handlar kort sagt om två bröder
som letar efter sin försvunna pappa medan de dödar spöken, demoner och monster. I säsong 4 kommer även
Castiel in i serien och gör den dubbelt så bra hehe. Gillar du skräckfilmer är det här serien för dig. 
Antal säsonger; 8, säsong 9 börjar i höst (usa tid ofc)
u can watch it; LÄNK
 
 
 
SHAMELESS US;
- Shameless är en humor / drama serie som jag älskar! Den handlar om den dysfunktionella familjen Gallagher.
Deras pappa är alkoholist och deras mamma är bipolär och på rymmen, så familjen tas hand om av Fiona som
är den äldsta av de sex barnen i den. I serien får vi följa deras liv, it's awsome. Skönaste karatärerna.
Antal säsonger; 3 (ska bli en säsong 4)
u can watch it; LÄNK (välj putlocker)
 
*tog med mina topp 3 här, gillar ni inlägget gör jag gärna fler, ser ju på x antal många serier haha*

Kommentarer
Postat av: Mattias

Säsongsfinalen av Teen Wolf (3A) är läckt. Så sjukt jävla galet epic episod. Går att se online.

http://www.putlocker.com/file/22971A193145FC12#

Svar: ooooo men jag väntar nog! Någon speciellt med att kolla varje tisdagskväll med glass, hehe tradition typ! :D
Josäfin Andersson

2013-08-17 @ 20:07:11
Postat av: alva

Sista avsnittet var EPISKT!!! TACK TUSEN GÅNGER TILL DEN SOM LA UT DET :D:D:D

2013-08-18 @ 10:50:09
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Cicci

DET ÄR INTE MÅNGA PERONER I SVERIGE SOM SER PÅ SPN JAG FUCKING ÄLSKAR DIG FÖR DET ÄR DEN ABSOLUT BÄSTA SERIEN I HELA VÄRLDEN!!!! att Sam, Dean och Cas är skit snygga är inte ett minus ;)

Svar: SUPERNATURAL ♥ Haha och tjao en snygg cast är ju aldrig ett minus hehe
Josäfin Andersson

2013-08-18 @ 11:05:46
Postat av: Elin

Jaa, fler sådana här inlägg! Jag älskar dig för dina tv-serier <333

Svar: Haha then I will fortsätta tipsa :D
Josäfin Andersson

2013-08-18 @ 15:14:46
Postat av: Mattias

Jag har fortfarande inte sett finalen av spn S8. Anade att det skulle vara en stor cliffhanger så slutade se efter det näst sista avsnittet för att inte känna lika mycket abstinens haha (: Arrow, Teen Wolf och Revenge är enligt mig dock bättre ;)

Svar: Åh du måste se finalen ju! Fast själv har jag Teen wolf (självklara favoriten ju hehe), supernatural & Shemeless us som favoriter på topplistan! Revenge tröttnade jag lite på men jag längtar riktigt på att se resultatet av arrow säsong 2 !
Josäfin Andersson

2013-08-19 @ 23:11:19
Postat av: Anonym

Man måste ju vara medlem på sidan för att se:( eller hur gör du? när jag försöker göra en account så måste jag ju fylla i massa adresser och koder, är det verkligen att lita på? finns det någon annan sida man kan ladda ner hela säsonger på sin dator som du vet om? jätte tacksam för svar!
älskar din blogg!!!!

Svar: Nej jag ser alltid via putlocker-länken den är gratis :D
Josäfin Andersson

2013-10-11 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0