if I spilled my guts the world would never look at you the same way.

 
Vad som har hänt idag: gick till coop med le friends på första rasten för att (citat Loviisa) "införskaffa livskraft". Ja det är en sådan dag idag. Brukar
varnligtvis faktiskt inte köpa massa godis och sånt i skolan (om jag ska vara ärlig är jag för lat för att gå dessa fem minuter det tar haha) Men idag
kände jag att det behövdes. Har även haft muntlig redovisning på engelskan som gick helt okej, har ju då lyckats få ont i halsen just idag (typical jag)
så det lät ju som det lät. Nu har jag även ont i kroppen och huvudvärk så det heter duga, mega förkylning påväg? Isåfall vänligen försvinn, jag har inte
tid att vara sjuk just nu! Tänker kolla på akward med halstabletter för en arme & en stor kopp miso-soppa. Jaja jag vet, should have been born asian.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

har du med kameran till skolan eller har du bara sådär bra mobilbilder? :o

Svar: det är min iphone 5 som levererat dessa bilder :D
Josäfin Andersson

2013-12-04 @ 18:18:56
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Celine

- Tack så mycket! :)

2013-12-04 @ 19:46:44
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0