moments of fame - 2013

Efter partey hemma hos mig, alla ska gå och sova. Antonio har somnat i min säng där jag och Evelina ska sova. Jag: Äh men lämna honom där så fixar vi så att alla har en säng först!" Går iväg för att fixa sängar till alla andra, hör värsta dunsen från övervåningen. Evelina har då dragit ner Antionio från sängen (med en jäkla duns) och han ligger nu på golvet, och sover fortfarande.
 
När vi stod i kön intill dstrkt i london med italienarna (som bodde i london) som låtsades vara i sällskap med oss in (för att vi var så jäkla snygga) (eller för att de inte släppte in killar utan tjejers sällskap) (hehe) och den ena som hade ett par tajta kostymbyxor på sig (som var väldigt smickrande för the booty om vi säger så) kliver över ett staket och Michelles ögon får dubbel storlek och hon börjar slå mig frenetiskt.
 
På bråvalla gav vi alla våra grannar namn (om de inte redan hade något). Två av våra grannar var två killar som delade på ett tält där de låg och drack öl alla dagarna, det såg så mysigt ut att vi bestämde för att döpa dem till myspojkarna. En av kvällarna satt de med i vårat camp och någon av oss berättade att vi brukade kalla dem för myspojkarna. Den ena av dem såg ut att ta väldigt illa upp och vi försökte förklara att det var för de såg ut att ha så mysigt när de låg och drack öl i tältet. Han såg fortfarande ut att vara ganska upprörd och sa: "Men va??! ... Fast det var faktiskt ganska mysigt!!" sen skrattade vi och skålade. 
 
Jag & Elin ska gå på toaletten, ute på krogen. Kön till tjej-toaletten är svinlång. Felix föreslår att vi ska gå på killtoaletten (som ligger längst in på killtoaletten efter pissoarerna). Felix; "Jag ska bara gå in och kolla läget!!". Kommer ut sekunden senare och skriker "Det är bara att springa! Det står en kille här och han är lite blyg men det är okej, jag täcker honom!! Spring!!"
 
Jag, Anna & Johanna är ute och går i jakt på en krog att gå in på, framför oss går ett gäng killar. Plötsligt stannar en av dem och ställer sig och kissar mot en vägg (aka skolan där Anna och Johanna jobbar ibland). Johanna: "Men gud! Han kan ju inte kissa där! Där jobbar ju jag!!" Anna: "JAA! och skolan är ju KATOLSK!!" ...
 
Vi är uppe i stugan och har åkt iväg för att köpa glass på en mack. Påvägen ut från macken ser vi en polisbil köra in vara Filip ropar: "Kör för fan! Om aina tar oss smälter glassen!!"

Kommentarer
Postat av: my

Hahahaha så jävla grymma xD

Svar: HAHA!
Josäfin Andersson

2014-01-01 @ 17:35:30
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0