MY TEEN WOLF FEELS

 
åh herregud, mitt stackars fangirl-hjärta. Klart värt att vänta ett år på. Att ta en ben&jerry och lägga sig för att kolla på Teen Wolf varje tisdag
- nu är det officiellt sommar! ÅHHH STILES MY BABY I HAVE MISSED YOOOU OCH ISAAC MY BABY SCOTT MY BABY DEREK MY BABY ALL MY BABIES.
OMG HOTNESS OVERLOAD, ÅH LYDIAS SASSINES OCH STILES HÅR OCH DESPERATE HOUSEWIVES TVILLINGARNA OCH BA WHATDAFUCKING
FUCK VAD HÄNDER LISKOM OMG THE ALPAS OMG I MISS JACKSON OMG STILES JEEP OMG KAN INTE FATTA ATT SÄSONGEN HAR 24 AVSNITT,
24 FUCKING AVSNITT JAG DÖR. CRYING. Okej jag är lugn. Nej jag gråter inte.. så mycket. Det är pollen, jag lovar. MvH stabil människa.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Från vilken sida ser du alla serier?

Svar: 1channel.ch brukar jag kolla ifrån om jag skulle streama :D (annars p i r a t e b a y, schhhh)
Josäfin Andersson

2013-06-04 @ 23:19:00
URL: http://fullblodsmupparna.blogg.se
Postat av: amanda

Du satte ord på känslorna jag ej kunde beskriva! OMG jag dör!

2013-06-05 @ 07:18:11
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Lisa L

för mig har det inte fungerat att kolla på teen wolf på 1.channel.ch Fungera det för dig? eller är det bara med mig som det tjorvar.. men hittade mytvline.com (av ren slump) som verkar fungera bra :)

Svar: Ah vad bra! Jag har själv inte testat teen wolf på 1channel.ch men andra serier har funkar där :D
Josäfin Andersson

2013-06-07 @ 18:12:46
URL: http://nattstad.se/lindenlisa
Postat av: Mattias

Älskade dagens episod (:

2013-06-11 @ 23:38:36
Postat av: Mattias

Teen Wolf brukar tyvärr inte fungera för mig på 1Channel heller längre. Inte sen säsong tre kom ut i alla fall. Men för den, Awkward och stora mängder andra serier fungerar Project Free TV bra (:

Svar: Åh tack för tipset! Har fått många som frågar vart de kan streama det :D
Josäfin Andersson

2013-06-12 @ 00:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0