serie tips p6. [IN THE FLESH]

 
In The Flesh: Har sett hyllningar till denna serie över hela min tumblr, så visste att det var dags att ta och se den. Om den förtjänade sina hyllningar? JA. Visste inte vad jag gav mig in på alls (vilket är underbart i sig) och blev helt blown away av den här serien! Kort sagt så handlar serien om "zombies" som nu lever i ett medicinerat stadie och försöker hitta sin plats i samhället, på gott och ont. Serien tar upp aktuella och viktiga ämnen och har otroliga karaktärer, bild och story. Ett mästerverk. Första säsongen har tre avsnitt och andra sex avsnitt, får den inte en tredje säsong kommer jag seriöst gråta. Just watch it, you will understand.

Kommentarer
Postat av: Saga

ALLTSÅ OH MY FUCKING GOD DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA
Efter jag hade sett säsong ett så tänkte jag bara "ah men nu kan den bara bli bättre om Keiran blir kär i en fin pojke" - OCH VAD HÄNDER?
alltså jag dör
jag blir nästan religiös. så jävla bra är den.

kommer det inte en tredje säsong så dör jag. seriöst, de kan inte bara avsluta serien sådär! )))):

Svar: SÅÅÅ GALET BRA JAG DÖR HAH TÄNKTE TYP SAMMA TILL SÄSONG 2!! de kommer höra högljudda klagomål från mig och serien inte får en säsong till!!
Josäfin Andersson

2014-09-03 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0