some moments of fame 2014 [iphone edition]

var med och fixade en episk överrasknings fest för alexander. festa i en idrottshall = episkt. vodkapong, galet nattbad och kurragömma.
 
gick på erikas rave-skiva i stockholm med min käre ginger och caspian, robert och co! lagom pigg dagen efter när jag skulle göra mitt muntliga nationella.
 
åkte på en grym spanienresa över påsk som avslutades med episk utekväll med champagne på bh-baren och henrik trodde vi träffade dr.alban (se bild hahahah)
 
gick på skivor klädd såhär. (putin you can't sit with us / full moon party // figur-tema)
 
tog studenten med min underbara klass! unforgettable.
 
firade midsommar i varma spanien med ett gäng goa brudar!
 
smällde upp våra tält på bråvalla festivalen. med michelles bh i toppen följde episka dagar av festande, musik, lera och kyla!
 
 hade många roliga utekvällar i uppsala där allt kunde hända
 
jag loviisa & frida träffade på jens. vi hängde med honom till hans takvåning en natt och blev bjudna fransk champagne.
 
hade en spårad kväll uppe i elins stuga och tog massor av fula bilder
 
gick som the avengers på halloween och tvingade andrea att vara sexy-hulken. 

Kommentarer
Postat av: Loviisa Schultz

JENS... JENS... fina lilla jens.... och där sitter jag med en rubikskub

2014-12-30 @ 22:39:04
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0