love is for the blind and you gave yours without your eyes

fin sommarkväll och fina vänner! så prefekt det kan bli faktiskt.
 eftersom att det var fint väder så var folk i poolen innan man hunnit blinka
david började blöda näsblod. blev lite fundersam när michelle började skrika på mig att hon måste ha en tampong.
 dags för kubb-matcher!! (there will be blood) 
vi ska dra ut på grönområdet utanför huset för att spela kubb, plötsligt hör/ser vi peter hoppa rakt över (eh igenom) häcken ner på grönområdet (som har en
viss höjdskillnad). "vafan gör du??" "men va? var det inte så ni kom ut här??" - för att tilägga finns en öppning i häcken ca tre meter bort från där han hoppade.
tjejer vs. killar. ovan ser vi vårat lag (ok inte för att jag spelade, jag är som att ha ett minus i laget)
 andra laget.
 det vinnande laget (tyvärr </3)
men michelle & emma var glada ändå - fast vårt lag förlorade..
 avslutade sedan med bad och tja. massor av djupt natt-babbalande om allt möjligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"vi ska dra ut på grönområdet utanför huset för att spela kubb, plötsligt hör/ser vi peter hoppa rakt över (eh igenom) häcken ner på grönområdet (som har en
viss höjdskillnad). "vafan gör du??" "men va? var det inte så ni kom ut här??" - för att tilägga finns en öppning i häcken ca tre meter bort från där han hoppade."

Grät när jag läste det här. omg hahah

Svar: SÅ JÄÄVLA ROLIGT!
Josäfin Andersson

2014-07-22 @ 17:37:11
Postat av: Emelie

Glömde skriva i mitt namn. Skrattar fortfarande

2014-07-22 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0