i've got you hanging on every word i say, but that don't mean a thing

 
Har idag sovit massor, ridit ut med Fanny & Simba, handlat ett lager av knäckebröd, skorpor och tubost, försökt komma igång med packandet och gått runt i kjol och vit croptop med kättfärssås-fäckar på; värmer upp inför bråvalla redan nu! Är satans taggad faktiskt, har också packat med tre outfits i form av två klänningar och en kjol + croptop. Regnar det nu är jag körd! Kommer få gå runt i mina sova/åka-dit-i leggins och min stula JB vindjacka som är stor som ett tält. Men utöver det har jag även två tjocktröjor och galet med mat. Min mat/sprit väska är så tung att jag är rädd för att få bak-vikt och ramla över på rygg som en kackerlacka och aldrig komma upp igen. Åker iväg imorgon iallafall och har tidsinställ massor av spanien bilder till er, hoppas att ni dansar sol-dansen för oss hela veckan! Nu ska det packas klart och sedan är det fucking teen wolf!!! återkommer möjligen med ett mental-breakdown inlägg senare inatt.

Kommentarer
Postat av: Elin

TAGGATAGGATEENWOLF!!!!

2014-06-24 @ 21:45:22
URL: http://kackellackan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0