it gets you down, we've all been there sometimes

 
Två bilder från idag, passade på att ta med kameran upp när det plötsligt blev så fint väder. Nu är jag galet trött (har varit trött hela dagen sen igår. halvt döv också för den delen haha) och tänker krypa ner i sängen med en skål fruktsallad och nya shameless avsnittet!! Så taggad, alltså detta var typ anledningen till att jag klev ur sängen imorse. Senaste avsnittet för två veckor sen var så sjuukt bra och jag har längtat sönder till detta avsnitt nu! Så, nu var de feelsen ute ur systemet haha. Igår iallafall så mötte jag upp Sara i uppsala och vi tog tåget till stockholm där vi mötte upp hennes kompis som joinade oss. Efter en middag på mc'donalds drog vi till fryshuset och köade och väl där inne hoppade jag fötterna av mig och skrek sönder halsen. De är verkligen så sjukt bra. Hade sagt redan innan att det inte spelade någon roll vad de sjöng; älskar alla låtar och kan basically alla utantill. En lyckad kväll! Minus att vi fick sitta vid tåget och vänta i en timme. Inte heller fanns det några bänkar så vi fick sitta på marken där vi åt godis och skrattade åt allt och ingeting eftersom att vi båda var så trötta att vi bara ville dö haha! Hur som, sjukt bra kväll och en av de bästa konserterna på väldigt länge. Dessutom är ju Josh riktigt ögongodis heh.

Kommentarer
Postat av: Sara

Konserten var så underbart awesome! Hade riktigt roligt efter också, att en duva kan vara så rolig hahaha..

Svar: HAHAHA DÖÖR, dat duva alltså
Josäfin Andersson

2014-03-10 @ 22:00:57
Postat av: Josefine

Åh vad fin han är! Bara en liten fråga här.. Varför är tomteluvan fortfarande kvar på glassen i vänstra hörnet på din header, haha? :D

Svar: Haha har inte hunnit änrda till vår design än, kanske är på tiden??
Josäfin Andersson

2014-03-10 @ 22:25:42
URL: http://stylebyjosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0