thinking you weren't lonely, or alone if you prefer.

 
Två bilder på Amigo från idag. Blev lite longering på banan i alla gångarter så att han fick röra lite på sig. Sedan har mitt gymnasie-arbete filmats så nu har jag bara redigering och allt skrivande kvar - åh vad skönt!! Sen att det ska vara inne om en vecka är mindre skönt hehe. Jag arbetar bäst under press, eller vad säger man? Hur som, nu har jag gjort en skål med fruktsallad och tänker se senaste avsnittet av shameless. Har haft cravings på detta avsnitt sedan jag råkade se gif:s från promon på tumblr, har kännts otroligt konstigt att bara gå och längta efter måndag liksom.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

hatar spoilers.. :c

Svar: haha ja :(
Josäfin Andersson

2014-04-01 @ 09:58:20
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0