this is the price you'll pay; thoughts in your head that will never die.

 
Kan beskriva den här dagen som en mycket velig morgon då jag fortfarande kände mig för sjuk för att gå till skolan men gick ändå, sedan studentsnack och lektioner i skolan samt ett lyckat möte med Emma & co. efteråt. Satte mig på bussen hem och kände mig mitt huvud mosades ihop efter att ha hållit sig klart hela dagen och tog en kopp varm choklad samt knaprade ipren när jag kom hem. Sedan en tur till stallet (kände mig inte i form för att rida idag) utan fixade bara och hjälpte till att ta in hästarna. Har nu bunkrat upp med en half baked inför kvällens teen wolf (har inte sett på tumblr och knappt twitter idag, samt undvikit fanny, laura och sebastian pga de har sett spoilers om vem som dör). I'm prepared for tears.

Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

Super fin bild på Amigo. Tycker han ser otroligt lugn ut och sen så är han ju väldigt söt. :)

Svar: Aw tack :D
Josäfin Andersson

2014-03-19 @ 07:44:04
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se
Postat av: Theresia

Så himla fin bild!

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-03-21 @ 11:49:04
URL: http://theresiasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0