i'd give you everything but that would never be good enough and that's alright with me.

  • WHY MY LAST RELATIONSHIP ENDED.
  • de kommer och går hur som, ibland avslutas dem bra, ibland avslutas dem dåligt och ibland bryter de upp helt utan anledning och lämnar mig i kaos och tårar. (detta är jag som pratar om min serie om det inte redan är obvious)
  • FAVORITE BAND.
  • paramore, you me at six.
  • WHO I LIKE AND WHY I LIKE THEM.
  • jag gillar mina vänner för att de är episka, roliga, snygga och får mig att må bra.
  • MY BEST FRIEND.
  • har ingen bästa vän, har typ 20.
  • MY FAVOURITE MOVIE.
  • perks of being a wallflower & typ allt från marvel är filmer jag kan se 100 gånger om
  • DO I SMOKE/DRINK?
  • röker ej, dricker vi festliga tillfällen
  • HAVE ANY TATTOOS OR PIERCINGS?
  • not yet my friends, not yet.
  • WHAT I WANT TO BE WHEN I GET OLDER.
  • ritch and famous.
  • RELATIONSHIP WITH MY PARENTS.
  • jag och pappa bondar genom att göra hemagjorda lakrits-shots av sprit & turkisk peber och mamma säger att jag inte borde umgås med min pappa, thinks that's summing it up pretty good.
  • ONE OF MY INSECURITIES.
  • har otroliga komplex över mina höfter eftersom att de blivit något deformerade efter min korsettbehandling tyvärr.
  • FAVOURITE PLACE TO SHOP AT?
  • primark (duuh billigt) & forever 21 (kan köpa allt därifrån)
  • MY EYE COLOUR.
  • brun/grön.
  • WHY I HATE SCHOOL.
  • att gå upp tidigt samt ta sig till bussen och från bussen till skolan. att ha sovmorgon eller att få skjuts till skolan gör litteraly min dag
  • RELATIONSHIP STATUS AS OF RIGHT NOW.
  • singel but i'm currently watch about 20 tv-shows so i don't have time 4 u.
  • FAVOURITE SONG AT THE MOMENT.
  • wild ones med you me at six eller demons med mayday parade
  • A RANDOM FACT ABOUT MYSELF.
  • när jag inte har smink på mig frågar folk om jag är sjuk. sebastian frågade en gång om jag hade en blåtira när jag glömt ta på foundation eller concealer under ögonen haha. sux 2 b me liksom.
  • AGE I GET MISTAKEN FOR.
  • inget jag brukar bli tror jag??
  • WHERE I WANT TO BE RIGHT NOW.
  • i min säng för att se orphan black för att det är söndag kväll?? annars: spanien med ett gäng roliga vänner.
  • LAST TIME I CRIED.
  • 24/7 eftersom att det är pollen-säsong.
  • CONCERTS I’VE BEEN TO.
  • paramore, you me at six, simple plan, avicii, olly murs, bullet for my valentine + en massa på bråvalla bland annat all time low, maskinen & a day to remeber.
  • HOW ARE YOU?
  • just nu? förkyld och trött, utöver det mår jag bra för tillfället.
hade inget bättre att bjuda på så snodde en lista från tumblr hehe.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Korsettbehandling? :o

Svar: Har skolios (sned rygg) som jag blev behandlad för i några år :)
Josäfin Andersson

2014-05-12 @ 08:40:35
URL: http://angelchanelle.blogg.se
Postat av: MATILDAS

fina bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin Andersson

2014-05-12 @ 12:09:09
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0