gårdagens kaos

 
Oj, kaos igår. Därav ingen bloggning. Åkte upp till stallet på eftermiddagen, tog till och med kameran för att försöka fixa några roliga bilder (men vädret sög och hästerna var inte jätte fotogeniska, typiskt.). Så red jag ett pass på banan som jag sen avslutade lite tidigare för att jag började få ont i magen. Gick in i stallet och skulle ner och ta in de andra två hästarna samtidigt som det börjar klia i ögonen. Tänker inte särskilt på det och när jag är i hagen påväg mot de andra känner jag att halsen börjar kännas konstig. Helvete, en fucking allergireaktion. Försöker skynda in med hästarna medan halsen svullnar igen och sedan direkt ut i bilen för att hämta medicinen i plånboken. Fixar klart i stallet med ont i bröstet och utan att kunna andas ordentligt. Tar mig hem och ögonen är helt igensvullna (ser typ ut som quasimodos kusin eller nått) och illröda. Var tvungen att ligga ner en timme innan smärtan i bröstet försvann och på att kunna andas igen. En av de västa på länge, kändes inte ens som om medicinen fungerade. Värsta är väl att jag inte vet vad jag reagerat på, har inte ätit något på typ två timmar och allt annat (stallet osv) gör jag ju varje dag? Haha sen blev det middag hos några vänner och sen drog jag och Agnes ut (som tur var var nästan mina ögon normala igen då hahahah hade skrämt slag på). Men idag mår jag bra, tur det. Måste komma ihåg att uppskatta hur skönt det är att kunna andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0