is it a god's test? someone help us 'cause we're doing our best,

 
Lite sådär torsdags nöje med bio och popcorn. Vi fortsätter skräckis traditionen och nu blev det Ouija, som jag trodde skulle floppa. Menar, har ni sett trailer?? Den är uppbyggd för en film som spårar. Den spårade inte så mycket dock, den var till och med nästan bra. Inte särskilt läskig eller så (när det gäller skräck-troper slog annabell den med ljusår) men ändå bra, minus att de animerar spöket och ska hålla på. Lägg ner liksom, sminka en person istället, mycket bättre.Kvällens höjdpunkt kan ju dock ha varit att jag spräckte mina byxor under filmen och jag & Thea kunde omöjligt sluta skratta. HUR?? Hur kan jag lyckas?? Och nej, inte så att filmen blev så läskig att jag spräckte dem eller så utan jag ska lägga ena benet över de andra och så hör man bara SCHHHH och så var ena byxbenet halvt?? Bara jag som kan lyckas, inte att förglömma att det hänt förut på bio när vi såg the fault in our stars. pin.

Kommentarer
Postat av: Annsoh

åh vad fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-11-07 @ 08:17:07
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh, vill också gå på bio :c Senaste gången var nog Breaking dawn eller nått, haha x)

Svar: OJ då var det länge sedan ju! Älskar att gå på bio, så mysigt!! Typ definationen av vardags lyx!
Josäfin Andersson

2014-11-07 @ 13:38:59
URL: http://teamluffarligan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0