when I was younger i'd pray for thunder, a thousand angels banging on their chairs

 
Ledig regning dag = ohändelserik och allmänt tråkig dag. Är trött i kroppen, halvförkyld och skulle kunna gå och lägga mig vilken sekund som helst. Tyckte Amigo verkade oren igår när jag red så åkte upp med mamma och longerade för att se om vi såg något. Mamma tyckte att han såg ut som vanligt men jag tyckte han såg något stel ut. Sedan kom han igång dock och racade runt och bockade så han mår nog bra ändå. Är även i full fart med att kolla ikapp Agens of s.h.i.e.l.d (såg klar under the dome säsong 2 igår) och det är väl det enda jag gör. Imorgon ska jag först till tandläkaren och sedan kiropraktorn dock, gotta stay busy liksom.

Kommentarer
Postat av: Melina Jäderblom

Vart kollar du på under the dome??? Finns bara några få avsnitt av säsong två på swefilmer :(((

Svar: http://www.primewire.ag/?tv - här!! Sök bara under the dome och sen finns massor av länkar, sharesix är min favorit!
Josäfin Andersson

2014-11-04 @ 10:35:52
URL: http://melinajaderblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0