SERIE TIPS - Finding Carter

 
FINDING CARTER:
Okej, så jag såg serien utan att ha någon aning om var det var och det var typ bästa beslutet. GÖR DET!! Ska försöka ge en liten beskrivning utan spoila första avsnittet. Så serien handlar om Carter som en kväll efter att ha blivit indragen till polisen efter en utekväll får redan på något som vänder hela hennes liv upp och ned. Plötsligt har hon en helt ny familj och ett nytt liv som till och från inte riktigt går ihop ordentligt. En drama serie med otroligt intressant plot! Ser så fram emot säsong 2 för slutet var galet. SE DEN HÄR.

Kommentarer
Postat av: amanda

ÄLSKAR den serien :D Jag läste en bok när jag var yngre som hade en liknande plot så när jag såg trailern var jag tvungen att kolla! :)

Svar: ÅH JAG MED?? Hette den möjligen hemligheten eller nått sånt? Älskade den boken nämligen!
Josäfin Andersson

2014-10-08 @ 11:09:51
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Ida - foto & häst

åh måste börja kolla på denna, står nerskriven på mina lista över kommande tv-serier som jag ska kolla på ;)))))
sv; åhhhh tacktack :'DD

Svar: Faktiskt jätte bra! SEE IT :DD
Josäfin Andersson

2014-10-08 @ 22:23:07
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0