har saknat dig också ponnyn.

MMMM vad min ponny måste saknat mig!! Nu är han en liten pain in the ass för att visa att jag aldrig får åka bort igen!!! Eller så vill han att jag ska lämna honom och åka bort igen, jag vet fan inte längre. Han flippade skottskärran precis när jag mockat klart iallafall, nästan två gånger. vet inte riktigt hur jag ska ta det. 
 
 
 
Red iallafall igenom alla gångarterna på banan sen, var ju ett tag sedan jag red nu! (vill säga längsta tiden sedan jag fick häst men sen kom jag på att jag inte red på hela förra sommaren eftersom att jag var sjuk haha) Annars har jag jobbat - vilket var as lugnt så. Jag åt nudlar till lunch och såg klart säsong två av mistresses mellan kunderna. Nu kom jag på att säsong 2 av please like me har kommit ut sååå that's what I'm doing tonight. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0