#feminatzi

pratar om vita kränkta män som gråter på facebook och svarar på en onödig och korkad krönika
 
pratar om hur mycket jag hatar vårat jävla rättsystem
 
pratar om hur jag vägrar att göra saker som gör migsjälv obekväm för att inte ses som en bitch av äckel på krogen
 
Några av mina viktigaste vlogga kanske? Okej, den första kanske mest är jag som dampar över hur arg jag blir över att folk är så dumma, men de andra två - speciellt den sista - är saker som alla borde tänka på! Våga vara bitchen på krogen som inte tänker krama ett äckel 'hejdå', våga ha på dig vad du vill och inte hålla häften om att ingen har rätten att behandla dig annorlunda pågrund av dina kläder och våga säga "ursäkta men börja gråta då" när någon känner för att klaga öäver hur jobbigt det är att vara en vit staight man i sverige såfort ämnet feminism kommer upp. U go girls, go out now and destory the world!

Kommentarer
Postat av: Linn

Mitten videon var jättebra! Ska kolla på dem andra nu :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-04-05 @ 08:20:42
URL: http://rensvik.horseworld.se.
Postat av: Rianna Wik

Detta är videor jag ser på när jag är arg på sliskiga snubbar. Du är bäst, Jossä!

Svar: Åh tack Rianna! :D
Josäfin

2015-04-06 @ 14:13:46
URL: http://dont-stop-the-music.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0