BLOGGTIPS #3

 
 
 
 
Nytt bloggtips där jag tipsar om allt från favoritbloggar, vänner och läsares bloggar! Alla som kommenterar flitigt har chansen att hamna här då jag alltid kollar in bloggarna som skriver nått roligt. (vilket är anledningen till varför jag kan svara så jääkla sent på kommentarer haha måste hitta tid att svara och kolla in era bloggar). Idag tipsar jag om Mollys blogg! Hon är alltid med och skriver peppande saker på mina inlägg och har en väldigt välskriven blogg! Verkar hur gullig som helst, har ordentliga bilder och intressanta inlägg, ni borde alla kolla in hennes blogg HÄÄR!

Kommentarer
Postat av: Molly

Åhh vad glad jag blir! Tack :DDDD

Svar: Inga problem! :D
Josäfin

2015-08-14 @ 12:42:00
URL: http://www.mollybergh.se
Postat av: Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

Roligt med bloggtips ^^ Ska vi göra ett bloglovinbyte förresten?:* Kram!

Svar: TACK :Danvänder inte bloglovin särskilt mycket tyvärr! :)
Josäfin

2015-08-14 @ 13:27:24
URL: http://kohlers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0