i'll leave you one last kiss on your pillow before I fly away

 
Hahahah trodde jag tagit massor av bilder på alla men visade sig att det var ca dessa tre. Så kul,m vi var ju ca 7 personer där. Lovar, ljuger inte!! Hur som helst så firade vi Saras födelsedag ca en månad i efterskott och sen fick Thorinarna sina julklappar från mig. Thea bjöd på cheesecake och vi snackade massor av skit. Och det snöar!! JA ÄNTLIGEN!! Så mysig helg tho, utgång i fredags, secret santa & pizza och samt födelsedagsfika idag. On point verkligen. Nu är jag svintrött. Och lite småsjuk. Men har bara en jobbdag kvar detta år så är helt okej ändå. Jobba imorgon och slappa resterande dagar dessa år. Ska faktiskt försöka göra en kopp te (dricker det inte egentligen men ska försöka lära mig haha) för att bota förkylningen och sen se ett par serie-avsnitt innan jag ska sova. Älskar snö men ser inte fram emot att gå till jobbet imorgo, vet att det är 25% chans att nån har plogat vägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0