"Magsäck - något dagisbarn tar med och fikar i skogen" - Fredrik 2015

Hej!! Jag lever (kind of) och frodas (som mögel). Det blåser som fan, jag är svinkall, jättemätt och jättetrött. Ahhh livet. Nej men igår firade vi Ronja, hon bjöd på tacos och sen fick hon en chokladfontän av oss. Bästa presenten någonsin haha, alla behöver ju en sån. Sen spelade vi spel och fredrik blandade ihop magsäck och matsäck, stelt när han skulle förklara det med andra ord. "sånt man fikar i skogen när man går på dagis!!" och minna ba "ehh pinnbröd?" hahaha! Sedan utgång och sen avslutade vi kvällen på max. Idag har jag jobbat och ridit ut med Fanny i stormen och regnet. Fan vad med cred till mig och min stackars ponny. Han var hur lugn som helst dock!! Helt sjukt, ska bara rida ut i storm i fortsättningen för då blir det ju tråkigt. Alltså inte det "inte så roligt att han blir stressad" som han blir när vädret är fint. Skönt att komma ut iallafall, bara av anledningen att han fick gå i skogen alltså för skönt var det verkligen inte haha! En älg träffade vi också, alltid trevligt. Nu har vi ätit hos mormor och nu är jag friiiii! Alltså ska typ sova. Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som en jäkligt rolig dag!

Svar: det var det verkligen :D
Josäfin

2015-12-06 @ 19:48:35
URL: http://majawallstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0