and I slept in last night’s clothes and tomorrow’s dreams; but they’re not quite what they seem

gårdagen startade med pizza häng med rosé hemma hos mig innan vi pallrade oss till bussen.
woman in black 2!! helt okej, men lika bra gjord som den andra. klart sevärd. 
 tog bussen hem till martin för inflyttningsfest!! WOOO
kvällens bästa bilder. på min twitter ser det ut som alla hade sombreros men det var bara en som rullade runt en jävla massa
 tequila i köket är ju såklart (extra såklart när det matchar sombreron)
 tequiiila selfiiiie
skev men underbar gruppbild i köket och sen la elin upp en "toa-selfie" med thea och frida
utan mig. så jag tog en egen och la upp under "när man inte får hänga med de coola kidsen"
 drinking with my bitches
 här firar vi att 14 liter bål tagit slut. 14. liter. bål. kvällens mål var att dricka upp allt, everybody had to bring their a-game.
 
Langar några av gårdagens pixliga men ack så härliga mobilbilder. Avrundade kvällen runt klockan fem och då sov jag på golvet i köket på min och elins jackor. Varför golvet? Jo för att alla andra platser var upptagna. Sen när jag sovit där i någon timme och starkt ångrat mitt val av sovplats så hittade jag en ledig fåtölj. Minst lika obekväm dock. Rullade in mot stan igen runt halv nio imorse och nu sitter jag här och har ätit dagen-efter-pizza och ser serier. Så sjukt trött, men klart värt. Så rolig och härlig kväll med massor av allsång, drickspel, sombreros och udda konversationer. Härligt! Ska väl pallra mig till stallet snart. Eller sova. Har inte bestämt mig än haha. 

Kommentarer
Postat av: Elin Almqvist

Gud vad gott med pizza!

Svar: ja verkligen!
Josäfin Andersson

2015-02-14 @ 13:17:21
URL: http://elinalmqvistt.blogg.se
Postat av: Malin ♔

Låter som att du hade en jättebra dag/kväll igår :) Jättefin design!

Svar: ja det hade vi verkligen :D TAACK :DD
Josäfin Andersson

2015-02-14 @ 14:10:03
URL: http://malinthorell.se
Postat av: Ellen

Så himla härliga bilder!

Svar: haha TAACK :D
Josäfin Andersson

2015-02-15 @ 12:17:52
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0