MY NEW BABY

 
Välkomnar mitt lilla Canon EF 70-200/4.0 L USM till min lilla samling!! Så glad att ändligen ha ett fungerande zoom objektiv. Längtar tills att få inviga det (förhoppningsvis imorgon om vädret håller sig). Har varit på jakt sedan mitt stackars (läs: svikande!!) sigma 70-300 dog (utan anledning) och nu har jag ändligen bestämt mig. Hoppas att man valde rätt, fick kompromissa lite på bländaren för att få mer zoom men ändå vara i min prisklass. Ville helst ha 3.0, allra helst under 3.0 men detta håller låg bländare även när man zoomar så hoppas på att vi ska klicka bra! Ni kan checka in det HÄÄÄR.

Kommentarer
Postat av: Kameratrollet - Fotograf i Skåne

Ett bra och prisvärt objektiv. Lätt att ta med sig jämfört med de med bländare 2.8.

Svar: Åh, skönt att höra haha!
Josäfin

Postat av: gabs och shariii

men hallå nu får du masa dej ner till mej och fota oss och ponnyn!!! VI VILL HA MASSA BILDER OKOK

Svar: Haha får väl ta och rulla förbi nån dag! ;)
Josäfin

2015-07-22 @ 21:02:42
URL: http://leggohouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0