Daredevil osv.

 
Daredevil: Marvel och Netflix senaste, såg klart på den förra veckan. Vet inte vad jag tycke om den, kanske fått den för hypad innan jag såg den eller så var det inte min typ av kaka. Gillade flera personer men fastnade inte jättemycket för någon. Gillade dock att den var lite mörk och inte lika mesig som ex Agents of SHIELD (med blod, död osv) även om jag också uppskattar lättsamma serier. Ska det vara så ska det, ingen mellanmjölk. Dock så tyckte jag att Nelson antingen var oövervinnerlig eller fick stryk utan mellanting också. Ena dagen slog han ut ett helt hus av kumpaner medan han fick stryk av en nästa, fast vem är jag att dömma egentligen. Alla har vi dåliga dagar liksom (fast kanske inte ens jag har lika många dåliga dagar som Murdock). Hade velat ha lite mer backstory och fått följa allt lite mer från början, nu kändes det lite som man startade halvt/mitt i men ändå inte. Gillade däremot slutet och kommer fortsätta kolla på säsong 2 sen, dock lite synd att det är en netflix serie (släpper hela säsonger på en gång). Tror jag skulle uppskatta den mer om man fick ett avsnitt i veckan som game of thrones, tyckte även att den serien var mellanmjölk innan jag hunnit ikapp och nu är den en klar favorit. Har ni sett den? Vad tycker ni? Hur som är den ju ett klart uppköp från den hemska 2003 filmen.

Kommentarer
Postat av: matilda w

måste ta och se :)

Svar: Gört :D
Josäfin

Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞

Har sett dom två första avsnitten av den där :) Tycker den verkar jättebra!

Svar: Ja helt klart sevärd! Blir spännande med nästa säsong :)
Josäfin

2015-06-01 @ 10:48:06
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0