i can't stand myself sometimes, i can barely stand on my own two feet without sympathy from everyone i know.

 
Bjuder på några destiel gifs en regnig dag som denna. En riktig skit-dag. Det regnar, och även fast det regnar är det pollen överallt, jag är förkyld och min hals dödar mig långsamt. Skulle rida ut en sväng med Andrea efter jobbet men dels så regnar det. Dels så har jag feber. Fy fan vilken skit-dag. Ska sova nu men en kopp te (ew gillar inte ens te men har tagit slut på all hounung, all citron och all ingefära. fuck). Vill gråta varje gång det slår mig att jag ska upp klockan 6 imorgon för att jobba. Gråter nu när jag skriver det faktiskt. Aja, ska vi se något positivt med denna dag?? Läste ut näst sista house of night boken och är inte särskilt hes längre. Tappade rösten helt och fick tillbaka den dagen efter hur bra är jag?? Vill ni höra mina bästa fem tips för att bota heshet?? Antagligen inte men här är den iallafall:
 
1. Drick varmt vatten med honung, ingefära och citron. Drick det jämt. Drick tills det är varmt vatten med ingefära, citron och honung som rinner i dina ådror.
2. Tugga turkisk peppar och låt det rinna ner i halsen. Damn att det faktiskt funkade?? U go sience.
3. Gurgla saltvatten. Ofta.
4. Ha en halsduk på dig 24/7 för att hålla halsen varm. 
5. Prata inte. Hosta inte. Harkla dig inte. Just don't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0