keep your hands to yourself, these lips belong to someone else.

 
 
1. Om du hade fått en son nu, vad hade du döpt honom till? - Ben & Jerry. No further comment.
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Pyttipanna more like spyttipanna.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Crimson Peak, ser fan bara film på bio!
4. Har du bra självförtroende? - Är väl rätt så stadigt för det mesta.
5. Äger du en onepiece? - Yass
6. Snusar eller röker du? - Nej fast lär väl få lungcancer ändå
7. Beskriv ditt drömutseende? -  HOLLAND FREAKIN RODEN eller Hayley Williams
8. Någon du har kysst. - Agnes på nyår haha
9. Den du saknar. - EVELIIIINAAAA (och elin lite kanske haha men hon lägger upp så fina instagrams så fuck u)
10. Den du senast sov över hos. - Sara och Thea efter Theas födelsedagsfest
11. Vem skrev du senast med på Facebook? - Ronja & Frida aka "Elins fittmän" (aka Elins vittnen till bröllopet men hon var för drunk för att prata ordentligt så blev fittmän)
12. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Njaa helt okej. Solid 10 som alltid haha
 

13. Vad väljer du, godis eller chips? - Chips tror jag nästan. Men bara om dipp är givet annars godis
14. Har du rykten efter dig? - Nej alla älskar mig <3<3<3 är allt jag hör iallafall va
15. Din absolut sämsta egenskap? - Så fkn lat 
16. Din bästa egenskap? - Så fkn social
17. En låt du är beroende av just nu. - Lyssnar väldigt mycket på Somewhere in Stockholm med Avicii
18. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Det är poyo som ba "snälla hämta mig" jäkla fyllo på en torsdag (det var när jag skrev denna lista iaf, lät roligare än "ditt surf är slut")
19. Kan man vara vän med sitt ex? - Beror väl lite på hur man gör slut men borde man verkligen kunna. 
20. Har du kysst en kompis? - Jadu det kan hända
21. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Är väldigt drogliberal fast jag själv inte ens röker haha. Tycker väl att var person får välja själv, är dock helt emot tunga droger och kan inte förstå varför någon skulle få för sig att börja med typ meth eller heroin. why fucking why?!?!? NÄR DET FINNS CHIPS??
22. Har du provat på droger någongång? - Alkohol skulle det väl vara isåfall. 
23. Vad vill du bli när du blir stor? - Rik!! och författare!
24. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Nej kan knappt vara ifrån mina vänner en vecka utan abstinens sååå. Juförsig så var ju frågan om förhållane så yess såklart mina vänner är ju hemma haha
25. Vad handlade din senaste dröm om? - Drömmer så weird ass saker just nu. Inatt drömde jag att Ronja skulle berätta värsta hemlisen för mig och att det var jätteviktigt att jag inte bloggade om det. Hemlisen var tydligen att Elin skaffat en flickvän?? Haha får väl se om det stämmer när vi flyger ner hahahaha!
 

26. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Väger mig inte och försöker att inte bry mig
27. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - Är ca 180, är awsome för älskar att se ner på folk heheheheh
28. Vilken är den bästa svenska filmen? - Älskar Patrick 1,5 & i rymden finns inga känslor osv. 
29. De bästa svenska skådespelarna? - Oj har ingen koll. Familjen skarsgård ??? haha
30. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry Potter!!!!
31. Ditt humör för tillfället? - Trött och vill hem och äta (är @ jobbet)
32. Snyggaste manliga kändis? - Dylan möjligtvis heh eller Peter Evans or maybe Matt Bomer????
33. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Nej hänger inte på facebook. haha okej jo ibland men pallar knappt med folk jag "typ" känner för att vi gick i samma skola sååå
34. Vem kramade du senast? - Kanske Erika, Caspian & Robert när vi träffade dem och såg idol tror jag allt?? 
35. Vem träffade du senast? - Min häst. Vad sorligt det där lät men träffar han två gånger om dan så är inte så konstigt haha
36. Är du kär just nu? - Nej jag har bättre saker för mig hah
37. Någon du vill träffa. - Evelina har jag inte sett på år och dar! Sen Elin för när jag träffar henne är vi i england och det är ju nice
38. När grät du senast? - När Elin åkte tror jag kanske eventuellt, ingen av oss fem var särskilt stabil då
39. Sminkar du dig varje dag? - För det mesta ja! Annars frågar folk bara om jag är sjuk och det blir jobbigt i längden
40. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Pappa tror jag, med tanke på att vi är de enda som föredrar popcorn framför typ innebandy träning haha
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Roligt att läsa :)

Svar: Tackar :D
Josäfin

2015-10-21 @ 15:52:58
URL: http://nouw.com/jeanettekKoplik
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

intressant

Svar: Tack :D
Josäfin

2015-10-21 @ 16:30:54
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: Elin

Vad roligt att få ta del av =)

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-10-21 @ 17:28:29
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: S A N N A♥

Håller med dig om droger!

Svar: kul att höra :D
Josäfin

2015-10-21 @ 18:30:36
URL: http://zinja.se
Postat av: ♫♪ sandra

kul att läsa :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-10-21 @ 19:32:56
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Tuva Björnwall

Kul lista :D

Svar: tack :D
Josäfin

2015-10-21 @ 19:34:23
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Louise

Så kul att läsa!

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-10-21 @ 20:18:57
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Angelica Bengtsson

så många härliga bilder :D

Svar: Tack :D
Josäfin

2015-10-21 @ 20:38:31
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Isabella

Härliga bilder och kul läsning :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-10-21 @ 20:55:20
URL: http://nouw.com/isabellaaxelsson
Postat av: natalia

Så fina bilder, kul och läsa :D

Svar: tack :D
Josäfin

2015-10-21 @ 21:05:37
URL: http://nouw.com/nataliatrojan
Postat av: Linda

Ben and jerry xD

Svar: the only true names haha
Josäfin

2015-10-21 @ 22:20:47
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Postat av: Sandra

Lika rolig lista det här, kommer sno alla listor du har, haha! Intressanta svar på en del frågor med! :)

2015-10-28 @ 17:02:15
URL: http://scoccosfideli.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0