if new york city still moves me then I found something real

 
Vad jag gjort hela dagen! Klistrat och klippt in 2014 bilderna i mitt awsome album. Älskar tisdagen förresten, käkar alltid lunch i sängen tillsammans med faking it och awkward. Så galet mysigt. Ska iväg till stallet och pussa på ponnyn nu och sen får vi se. Borde spela in en vlogg men orkar inte duscha. Är svinigt trött och seg idag plus lite febertoppar. Typisk hänga i jumpsuiten och se serier dag. Perfekt att faking it hela säsongen har leakt?? Sååååå vet att jag inte borde men vi vet också alla att jag inte har någon självkontroll. Kan skylla på att jag inte vill bli spoilad ok. 

Kommentarer
Postat av: Sebastian Thorell

Nej vilken awesome bild bok! Måste också göra en sån!

2015-09-22 @ 18:39:04
URL: http://sebbestil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0