they were young and independent and they thought they had it planned.

i fredags packade vi in oss i två bilar och åkte iväg till en stuga utan el eller vatten!! årets stugan-crew.
 elin glömde beställa fint väder men lite sol dök upp då och då så vi passade på att gå ner till vattnet
var dock bara fredrik och linus som badade, fredrik lekte sjöjungfru
 vi andra tittade på och skrattade. och drack cider såklart heh.
 vandring tillbaka till stugan efter bad
 sen poppade vi lite rabarbervin och jordgubbsvin - so damn good tho!
 sen grillade vi burgare på morikan!! eller ah, halloumi till mig då. mamma sa att det var min fulaste matbild hittills haha
 sen var elin fett taggad på kubb!!
 men det var vi som tog hem segern iår!! roligaste med kubb är att man aldrig vet om jag kommer vara sämst i laget eller typ bäst. och varför är linus en jätte?
 
Bjuder på lite stugan-bilder djupt innifrån Gävles skogar! Har bara bilder ifrån dag två på lördagen eftersom att vi kom fram på kvällen när det mörknade och idag har vi bara städat och slagits mot getingar. Däremot har jag filmat massor och ska klippa ihop en vlog ikväll / imorgon! Hoppas verkligen att ni ska gilla den, har inte sett materialet men hoppas att det kan bli något kul haha! Om inte annat kommer väl vi ha något att skratta åt. Hur som så har vi haft det jättemysigt! Chillin' all day and partying all night. Bästa med fest i en stuga i skogen är ju att inga grannar störs av stökiga ungdommar haha. Sämsta är väl att om typ nån skulle vilja mörda oss skulle ingen höra oss skrika. ... Oj, det blev djupt. Har sovit ca tre timmar känns det som så är pisstrött haha. Följer ni mig på snapchat och har bevittnat min mystory så vet ni varför. Har iallafall haft en underbar helg (vem hade kunnat ana annat med detta underbara sällskap??) och ska typ gå och lägga mig snart. Tänker jag nu iallafall, kommer säker sitta uppe till typ ett och kolla på youtube eller nått annat onödigt haha. Brukar ha en tendens att göra så nu på sommaren, vänder helt om på dygnet. Hoppas ni andra haft en mysig helg ni med ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Super fina bilder du har! Hur redigerar du dom? :D Ser att du har något form av matt filter ovanpå. Hoppas på svar :D

Svar: TACK!I denna coloring visar jag även ett grått lager, det är den som ger den matta-tonen :D
http://jossanamigo.blogg.se/2014/october/photoshop-tips-rosa-coloring.html#comment
Josäfin

2016-08-08 @ 11:27:03
URL: http://alicepetersson.se
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Så härliga bilder!

2016-08-08 @ 12:35:19
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: Miss Baby Peaches

Ser ut som att ni har haft det kalasbra!

2016-08-08 @ 16:54:20
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0