i wanna be free, i wanna be loved, i wanna be more than you're thinking of

 
Finns inte så mycket att skriva här faktiskt. Jag har jobbat, varit på laser-behandling för ryggen och ska till kiropraktorn på torsdag. Mamma tar hand om Amigo och han sköter sig faktiskt (hoppas han har dåligt samvete över att jag blivit krympling) och jag mest knaprar piller för att inte dö. Okej, nu är jag kanske dramatisk, tänker poppa popcorn och se dagens serier så livet är väl inte SÅÅÅ jobbigt. Hade jag inte sjukt ont i axlar, huvud och rygg så hade det nästan varit en superkväll. Vad händer annars då?? Vad gör ni?? Tipsa om bloggar, roliga videos, önske-inlägg ni vill ha eller annat kul vettja!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0