if you love me let me go ‘cause these words are knives and often leave scars

efter gårdagens ultra-lazy-sunday skickar jag en "förra veckans" lista 
 
Veckans Väder: Bara massa dimma, snöblask och dessutom kallt som fan.
 
Veckans Klyvna: Alltså the 100 denna vecka var ju så bra men ändå så dåligt!! (u know what I mean) FÅR PANIK
 
Veckans Klyvna Part 2: Alltså, jag hatar fan vin. Fast alltså jag älskar fan vin. Ser ni mitt problem??
 
Veckans Lataste: Kan inte välja om det är jag igår eller Antonio i fredags som fick mig att köpa polly till honom när de bor mitt emot ICA haha
 
Veckans Maträtt: Provade Max Halloumi burgare! Mycket god faktiskt, var tveksam mot jalapenios-arna men damn set var bra!
 
Veckans Serie: Har kollat non-stop på Hit The Floor och damn vad andra säsongen växte! Är snart klar, tips-inlägg kommer!
 
Veckans Vill Göra: Vill gå på bio!! Vill se The Danish Girls asap.
 
Veckans Amigo: Tja han gör inte så mycket mer än att skritta ut med mamma för all mark är frusen snö och stenhårt. Kul. KUL!!!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fina bilder! god mat :)

Svar: tack :D
Josäfin

2016-03-07 @ 10:21:26
URL: http://matildays.se
Postat av: Fanny Bergquist

MEN JAA SE THE DANISH GIRL GÖR DET SÅ BRA JAAAAAAA!!!!!!!!! (se room också tips)

2016-03-07 @ 11:21:16
URL: http://nouw.com/fannybergquist

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0