igår gick jag till jobbet och blev skickad till akuten

• lite bilder från förra våren 
 
Tja igår var ju en skit-dag. Vafan ska jag in och jobba för när jag inte mår helt bra?? Två timmar in på dagens 9-timmars pass och jag var redo att gråta. Ursh, mådde inte bra. Ont i huvudet, illamående och kom knappt ihåg vilka kunder jag haft i kassan eller vad jag hade gjort. Så min chef skickade mig till akuten. Planen var väl att röntga nacken för att kolla så att allt såg bra ut men efter nervtester och känn på nacken sa läkaren att det inte behövdes. Jag hade fått en ordentlig smäll som givit en hjärnskakning och svullnad runt nacke, axlar och käke och sjukskrev mig resten av veckan. Sedan hämtade pappa upp mig och jag halvsov i bilen hem. Efter mat och ett avsnitt av shadowhunters (som var on fucking point by the way) så somnade jag. Så nu ska jag ta det lugnt hela veckan och sedan börja röra mig och göra saker långsamt. Och tja det är vad som händer i mitt liv haha. Nån som vill byta???

Kommentarer
Postat av: Linda B

Hoppas det går snabbare för dig att bli bra! Jag åkte av i februari och fick en kraftig hjärnskakning, fortfarande jätteproblem o sjukskriven fram till 1 maj :( Här snackar vi om nån vill byta liv, haha! Nä, men som sagt. Hoppas du kryar på dig! :)

2016-03-31 @ 19:06:53
URL: http://nouw.com/lindabergqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0